Isnin, 30 Mac 2015

URAT BERSIMPUL


Assalamualaikum...... aduiiii indu windu nk entry ... disbbkn ade mase lebih try la entry skjap , tpi tak leh lme sgt sbb kesihatan tak mengizinkan,  yahooo!!! selama 5hari mngalami sakit urat bersimpul , tak boleh bgun, berjln sakit , hufffff !!!! saba laaa hati, tahan air mata sakit urat nii .. mne tak sakit urat bersimpul nii berat bdn berat sgt .. aduiiii, mcm tak leh belah !!! tpi ni pngajaran bg aku agar sntiasa berdisiplin ...

MEMANG NAMPAK KESIAN ..

Masalah urat kaki bersimpul nii ..mmg boleh nmpk jelas melalui simpulan urat berwarna kebiruan yg ada kalanya timbul dkt permukaan kuli kaki , terutama di betis dan buku lali larh !!! .

Biasanya ia tidak serius tpi kdang boleh mnnyebabkan pelbagai masalah sehingga mmbuat seseorang tu susah nk jalan . bukn ketegori ssh tpi mmg ssh , boleh meroyan sakit nii oiiii ..

soooooooo!!!!!! selama 5hari aku derita .. itu mungkin sekali seumur hidup.. terima kasih kpda sahabat yg sering ada disisi sewktu aku rebah..

ok dlm keadaan sakit .. aku boleh jln ke ttiwangsa .. usaha berjalan ,jalan sampai ase ok sikit , abih je jlan diri over sgt !!! mintak tomyam panas ... ok now aku da boleh jlan ...



NASIHAT

bile ade tanda2 sakit sikit cepat mencegah . jgn bile da teruk baru nak terhengeh2 nk mngis .. ok ??!!!

 SEE YOU 
NEXT POST
ZANA FENDIEY






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feedjit