Khamis, 21 Mei 2015

PACK your TIME

   Assalamualaikum..

HelloW!!!! .. hahahaha.. update lagi update lagii ... hehehehe.. idok la aku nk update hari2 .... sbb aku bzkn diri lagiii nii.. tggu ade mase baru update the best of story ... hahahahaa....   haa !! knpe mngape aku packkn time aq ... sbb skrng aku bz nk menubuhkn group baru .. LC COMMUNITY RIDER (LCCR) insyallh .. aku cube buat yg terbaik , nk buat group bukn senang . nk jadi leader pon bukn senang jugak.... nk kene daftr nme ahli ke compny .. naik turun balai .. lagi2 if ade event .. mampui!!! .. hahaha.. no more story ..

yang penting aku baru2 nii ke pahang ---> ke genting --> no limited time ..
semata2 nk mkn LEMANG ??!!! hahahahha .. bukan giler tpi mmg giler...


perghh ponat den jln jauh .. hehehehe.   



balik hari laaa.. takkn menginap pulakk .. then kojeee.. ahahahahah

ape2 pun aku suke.. hehhehehe... salah satu minat aku .. hehehheeh ... klw da minat .... terpkse teruskn..IKUT time jugk.... 
ok tak peee... nati aku update lagiii !!!! tunggu next day ... bieurrrr!!!!

#ZANAFENDIEY
#SEEYOU #NEXTPOST

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feedjit