Selasa, 28 Julai 2015

PUASA 2015

Assalamualaikum,,,


 haiiii apo kahbar… hehehe .. ooo lme tak update nii.. lom ade mase nk bercerita, ape cite anda puase ni ??? penoh tak? Ok ker?? Pegi bazaar tak?? Hahahaha

  Waktu mula2 puasa laa aku da demam.. adehhh , lme plk tuu, smpai tak leh bgun, hehehe semnggu dmm 4hari sihat , eh eh eh sakit mata pulak .. hahahahaha mujo la aku tak kje jdi pengngur terhormat pulak. Abih sakit mata aku kene cirit birit, haiyoooo!!! Waktu buln puase la byk menu berbuka.. tapi idok la smpai mmbazir.. hehehe ,

 Sape buln puasa pegi bazaar??? Hihihihi aku pegi bazar  selepas semnggu puasa ,sbb aku tak kluar uma kesihatn yg tak mngizinkn, acenggituh la cite die…. Puasa nii byk dduk rumah , bile da pertenghn puasa tu aku pulak dpt kje baru .. hehehe pada mulenye aku just mncuba , kot kot terima ke ape ke.. pergi interview then esoknyee aku leh kje daaa.. yahoo !!!! over exicted beb !!!
Knpe aku mcm sonok dpt kje baru ni??? Knpe?! Knpe?! Knpe?!  Sbb keje baru aku ni dkt dgn uma aku.. hihihi. Uma atas office dekt bawah .. hehehe ok tak?? Yelaa aku dduk uma flat jee soo uma atas office bawah , aku bukn ank orng kaya laa.. aku bersederhana jee..

Dalam bulan puasa la byk yg update pasal iftar sane iftar sini, but aku iftar dgn kwn2 dan iftar bersama keluarga , dlm buln puasa kali nii aku bersederhna sahaja sbb ikut kemmpuan bajet aku,
Baru2 ni aku ke mlke nk servay untuk next event , berlaku kemalagn sewktu perjlnan nk masuk simpang 4, dugaan .dlm perjlnan balik mcm2 dugaan berlku,.hehehehe .

Ape2 pon di bulan puasa byk kenangan aku bersama fmly dan byk beriadah dgn adik2.. hehehe.. ok la tak ada time la nk up lagii , nati klw ade mase kite cite lagii .. jemputla tgok gambar riadah bulan pose , hehehehe












ok latu , 
SEEYOU NEXT POST
#ZANAFENDIEY


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feedjit