Ahad, 1 November 2015

ANTARA KAU DAN AKU (ILA DAN ADAM HARIS)

Assalamualaikum..

   ape khabar semua.. hmmm .. ape yg nk di citer nii.. ok skunk kite cite pasal feel.. aku merindui zaman berkwan, bertekak dgn kak angkat aku nii, dulu ape ape mslh msti die orng kedepan yg selesaikan mslh nii.. di sbbkn aku da tukar kerja.. ssh nk berjumpa, wlwpun uma dekat ...  die laaa kak yg aku sygg.. tpii tah knpe aku rase mcm tak boleh nk luahkn syg tuh kat die.. hehehehehehe.. hati msing-ii .. mane leh bace..   yes!! dulu akupnh laa berselisih phm dgn die.. tpii wlw mcm mne pon aku sygg dkt die.. die kakak kn.. sooo mmg slh aku pon buat die mrh .. mintak maaf smpai nangis.. yelaa sbb aku slh ...

  dari die belom kwin sampai da kwin dan ade ank.. tak pnh die lupekn aku.. tak pnh nk sikit pon tak tnye khabar.. aduhhh !! sebak laaa ase..  btw akuu rase happy sbb aku ade adik baru... hihihihi.. bukn main sonok aku.. jom tgok gambar...





nmpk tak?? betolkn aku cite tuh.. btw nk ckp nii... kak ila zana syg kak ila.. ape ape pon terjdi kak ila selalu ade ... tq kak ila ... dan untuk adam.. anti always love you .. muahhh love you ... sekian..




 #zanafendiey

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feedjit